Perasaan seorang wanita

         

        Seronok apabila aq dengar sem 5 ni aku belajar pasal bayi ,,wahh indahnya duniaa bagi akuu sebab aku suka baby sangat!!sangat!!lagi2 dapat posting kat wad antenatal n postnatal syiokk tu dapat beljar diri kite sdiri bila mengandung dan melahirkan seseorang manusia (insaf sekejap)ALLAH MAHA BESAR kejadian yang dibuat ..betapa sukarnya seorang ibu ingin melahirkan anak ..sapa2 yang tgk conferm insaf x kan derhaka kat mak dah ..macam mna yg lahirkan 10..11..12 orang tuu memang dielah ibu yang terhebat diduniaa...di wad bersalin banyka yg aku belajar lagi2 di labour room ,,dengan kepala mata aku sendiri tgk camne proses lahirkan baby azabb tu..tp dengan kepayahan dan kesukaran seseorang ibu alhamdullilah seorang lagi manusia dapat dilahirkan dengan sempura menjadikan rassa segala kesakitan hilang dalam sekelip mata ..ia membuatkan azam aku untuk mempelajari bidang kebidanan inii yeaahhh ..
          Selepas di wad bersalin ..aq dok kat wad postnatal ..best sangat2 klaw boleh nak wad tu lah keje nnti heheee..Insyaallah walpon stress n bnyk kena marah lah aq ase sbb yg keje stu kbnykn owg lama2..adoiii...best giler mndi baby kat situ sebab baby baru first born kan ....wlopon aq dah pernah jdi pengsuh jadi ade pngalaman lah skit2 kannn hihii harap2 nnti osce aku dapat buat ngn lebih bgus lagii wlopon guna baby ptung hihii komunikasi penting..ckp sowang2 nnti aku..pengalaman yang x dapt dilupakannn ..
                      keadaan aku dok mndi babyy



Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

I LIKE THIS WORS ITS MEANINGFUL TO FRIENDSS..

welcome to new sem